Resurrection






Koreai címe: 부활 / Bu-hwal
Alternatív címek: Revenge, Rebirth or Life Again
Műfaja: dráma, thriller
Epizódok száma: 24
Vetítette: KBS2
Vetítési időpont: 2005. június 01. - 2005. augusztus 18.


Ismertető:

Seo Ha Eun nem emlékszik semmire, ami hét éves kora előtt történt. Nem tudja, hogy milyen úton-módon került jelenlegi nevelőapjához, azt sem, hogy kik a szülei. Egyetlen gyermekkorából megmaradt tárgya egy rendőri jelvény, melynek hatására úgy dönt ő is rendőr lesz. 
Yoo Shin Hyoek egy építési vállalat alelnöke. A hideg, érzéketlen külső mögött egy sebzett lelkű férfi él, aki hét éves korában - húsz évvel ezelőtt-, autóbalesetben elvesztette édesapját és ikertestvérét. 
A két férfi mit sem tud egymásról, egészen addig, amíg egy öngyilkosságnak látszó gyilkosság kapcsán Seo Ha Eun érdekes nyomokra nem bukkan. Az elveszett testvérek találkozása azonban drámai fordulatot vesz és a húsz évvel ezelőtti események bosszúra ösztökélik az élőket… 

Uhm Tae Woong mint Yoo Shin Hyoek, Seo Ha Eun (Yoo Gang Hyoek)
Han Ji Min mint Seo Eun Ha
So Yi Hyun mint Lee Gang Joo
Ko Joo Won mint Jung Jin Woo

Aki egy izgalmas és szívszorító történetre kíváncsi, annak nyugodt szívvel ajánlom ezt a sorozatot!

Magyar felirat: Ocu
Ellenőrizte és javította: Anyaka és erzsi69
Ismertetőt írta: Ocu


Jó szórakozást hozzá!

Megjegyzések

  1. A DoramaOne-n olvastalak és nagyon felkeltette a figyelmemet ez a Resurrection dorama, főként hogy nagyon szeretem Uhm Tae-t. Le is töltöttem a feliratokat, amit nagyon szépen köszönök és a munkádat is természetesen. Üdvözöllek: csabamama2

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szívesen, kedves Ildikó! :D
    A második munkám, nagyon becses számomra. Remélem neked is tetszeni fog.

    VálaszTörlés
  3. Régebben olvastam erről a sorozatról és kíváncsi lettem rá, csak sajnos nem volt elérhető a felirata. Nagyon köszönöm, hogy újra megosztod velünk ezt a munkádat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pár évvel ezelőtt sok volt a visszaélés a feliratokkal. Akkor elegem lett és az összeset leszedtem a DA-ról. Most úgy éreztem, hogy adok magamnak is egy újabb esélyt.

      Törlés
  4. Kedves OCU! Tudom, hogy még ismeretlen vagyok név szerint Neked, De el sem tudod képzelni, hányszor áldottam azt, aki a Resurrrectiont lefordította...akkor még nagyon kezdő voltam, és csak megkaptam anno a feliratokat a sorozathoz, azóta sok víz lefolyt a Dunán.DE számomra ez az egyik meghatározó sorozat volt amit aztán persze követett a többi. Csodálatos ez a sorozat, egyben megrendítő is és elképesztően jó a rendezés, a szereposztás, a játék és a zene...mindegyike a telómon van.! Hálásan köszönöm ezúton is , hogy anno akkora örömöt szereztél ennek a filmnek a fordításával. Továbbra is sok örömöt és jó egészséget és jó filmeket kívánok a munkálkodásodban! Kata58

    VálaszTörlés
  5. Most látom, hogy a Than You is Neked köszönhető! Ezért is Hálás köszönetem! XDDD! Kata58

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az első verziót én csináltam. Aztán amikor leszedtem a DA-ról, aki valaki ismét lefordította. Az újhullámosok szerintem nem az én fordításomat ismerik már, de azért kitettem ide a "gyűjteményembe".

      Törlés
    2. Nagyon-nagyon jól tetted....nekem mindig nagyot dobban a szívem, mikor nézem az oldalfalon a címet a mai napig is....Kata58

      Törlés
  6. Sziasztok Ocu Anyaka és Erzsi ! ! ! Ez is eltűnt mint a többi felirataid,de hálásan köszönöm,hogy ezt is mint a többit elérhetővé tetted !

    VálaszTörlés
  7. Kedves OCU!
    Köszönöm,hogy ismét elérhető ez a csodálatos sorozat.sokáig kerestem a fordításodat.Most mikor már nem is gondoltam rá,itt van ! Nagyon-nagyon köszönöm!
    Sokszor,mikor az újabbak közül sikerül valami gyengét/nekem/ letöltenem,sokszor visszakeresek egy régebben látott sorozatot,vagy filmet,ami nyomot hagyott bennem.Ez is az egyik volt közülük. Szeretettel üdvözöllek;Magdimama

    VálaszTörlés
  8. Szia eltudnád küldeni a Resurrection feliratát... foonix11@gmail.com . köszönöm

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése